onsdag 10. februar 2010

Love is in the air

WOW. Det er alt jeg kan si akkurat nå. På mitt forrige innlegg har jeg fått 17 kommentarer!!! Det er faktisk flere enn jeg noensinne har hatt før. OG, på en uke har jeg fått nesten ti flere følgere på bloggen min via bloglovin'. Hvor fantastisk er ikke det? Jeg er så glad akkurat nå <3

Dessuten må jeg få nevne at jeg har gjesteblogget hos søte Tonje i dag, så du må ta turen over og lese mitt innlegg om min musikksmak (som er like bred som rumpa mi).

Ville bare titte innom og si at jeg er så glad i dere! Og alle dere nye følgere, introdusér dere selv :D

Jeg må nesten løpe tilbake til jobb nå, den travle journalisten jeg er, men senere skal jeg gå igjennom alle kommentarer jeg har fått :D Skal også skrive et innlegg som er en smule mer interessant enn dette!

---------------------------

PS: Jeg har også lurt på om jeg skulle sette i gang en konkurranse av noe slag. Men alt jeg eier og har er DVD-er. Kunne det vært en kul konkurranse, selv om filmene er åpnet? (Kule filmer da selvfølgelig.. Duuh!) Jeg lurer på om det bare er teit, skjønner du. Og om det er teit gidder jeg jo ikke. Så hva mener du?

14 kommentarer:

  1. VELDIG fortjent Carina :) Så du lå på "HOT-listen" ;)

    jeg er ikke ny leser da - hehe, så jeg tror ikke jeg trenger noen intruduksjon! ;)

    SvarSlett
  2. Du fortjener alle leserne du har og kommer til å få. Du er fantastisk vennen! :)

    Svar på mailen min når du kommer hjem da. Jeg er så gira!! :D

    SvarSlett
  3. Hihi, hotlista på bloglovin (under kategorien personal blogs i norge) ;)

    SvarSlett
  4. Du fortjener masse oppmerksomhet du, for du er helt super :) Ha en fin dag frøken!

    SvarSlett
  5. Neinei, ha en konkurranse der man kan vinne DVD'er, det er ikke teit i det hele tatt. Jeg for min del elsker filmer :)

    -Nina

    SvarSlett
  6. Det er kjempefortjent ;)
    Og ja, ha konkurranse.. det er gøy :)

    SvarSlett
  7. SV: Hun mente det enten var fordi vekten er ulik hver dag, eller at jeg har bygget muskler fort eller at jeg rett og slett har fått i meg for lite kalorier og da sparer jo kroppen på fettet så det holder igjen... Jeg vet man skal ha 2000 til vanlig sånn ca, men jeg skal jo ned i vekt! :) men hun sa allikevel at jeg ikke skulle gå under for da vil ikke kroppen gi slipp på fettet....så dette kan ta litt tid! men jeg vil ned nååååå!

    Åh så morro da :D det fortjener du!!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye.. er alltid artig å motta sånne løftere:) Jeg synes ikke det hørtes ut som en bad konkuranse.. Alle elsker jo dvder.. heh..

    SvarSlett
  9. Cariina. Ida Wulff valgte gjesteinnlegget ditt på forsiden av side2blogg!! :D
    Bilde av deg og alt:D
    *STOLT*

    SvarSlett
  10. SV: Jo da det var en stor Facebook gruppe også. Skjønner bare ikke hvorfor den så plutselig ble borte! ??? Litt mistenksomt i mine øyne!

    SvarSlett
  11. Du fortjener absolutt alle lesere og kommentarer du kan få!:)

    SvarSlett
  12. Vi liker konkurranser ;D
    Var et bra gjesteinnlegg :D

    SvarSlett
  13. Wihei! Jg er "ny" og er en av dem ti som har lagt deg til! :o)

    SvarSlett