tirsdag 23. februar 2010

Jeg skal ut å reise!

Endelig er turen bestilt. Jeg skal til Portugal i sommer, med tre av de flotteste jente jeg vet om!! Vi er en jentegjeng på fire stykker, som har vært venner siden ungdomskolen. Ennå har vi ikke vært på en skikkelig ferie sammen. Vi har selvfølgelig planlagt en masse, men aldri gjennomført. Nå er turen kjøpt og betalt, så nå skjer det uansett! Sophias pappa har leilighet i Portugal (fordi han er portugisisk), så det er dit vi skal da. Jeg og Sophia var der sommeren 2008, så tenkte å poste noen bilder fra den turen :D

17 kommentarer:

  1. Takk og ligeså! :o) Portugal hørtes veldig deilig ut! Det kunne vært noe nå i denne kulden....Brrr

    SvarSlett
  2. Så HERLIG!! :D Har aldri vært i Portugal selv men jeg har utrolig lyst til å ta turen din en gang!

    Du er så pen :D

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder :D Og frenger er så fint :D

    SvarSlett
  4. Ååå, så deilig! Jeg vil oooog...

    SvarSlett
  5. SV: Selvfølgelig er du på listen min! En av favorittene mine for tiden :D

    SvarSlett
  6. Du är så söt! (Pen på svenska)

    PS! Jeg skal vise deg drittprogrammet Chatroulette, du kommer til å dø av flauhet. Eller av latter...

    SvarSlett
  7. SV: Haha, helt greit - har forståelse for at folk ikke er like interessert i OL som meg ;D

    Det er - skjønner du - godt mulig at ting ordner seg mellom meg og eksen. Han trenger litt tid. Men vi er venner - with benefits ;) Og det fungerer veldig fint :)

    Aaw, takk søte!! <3

    SvarSlett
  8. Det blir nok sikkert kjempe bra :D Jeg satser mot barcelona til sommern!

    SvarSlett
  9. Så utrolig deilig da :D Håper du storkoser deg i Portugal :)

    SvarSlett
  10. Herlig! Det er så fantastisk å ha en reise å glede seg til :) Fregnene dine er så fine!

    SvarSlett
  11. Åh, Portugal er så fint :D
    Når skal dere dit?

    SvarSlett
  12. Så gøy. Kos dere masse. :)

    SvarSlett
  13. Ååh, så gøy! :D Jeg skal også ENDELIG på jentetur i sommer! Vi har nemlig store planer veldig ofte, men nå blir det utrolig nok noe av det! :D

    SvarSlett
  14. Fregner er fint og du kler det veldig godt! :)

    SvarSlett
  15. OOh, Portugal! Blir nok spennenede!!

    :)

    SvarSlett