onsdag 18. november 2009

When you're sleeping...

Det er så mye rart en kan gjøre når en sover. Sånn som Gubben; han smatter og tygger i søvne (som er kjempeirriterende, men også en del av sjarmen). Jeg snorker, og Gubben er vel den eneste som faktisk klarer å leve med det... Men jeg kan også våkne med kloremerker i ansiktet og på resten av kroppen. Jeg klorer meg selv når jeg sover, faktisk!

Jeg hørte en gang at det gjerne er de irriterende tingene en savner mest når en mister noen man er glad i. Folk som ikke får sove når de ikke lenger hører snorkingen til partneren, for eksempel. Er ikke det noe av det koseligste?

Så husk det neste gang du klager over noe irriterende ved partneren din! Er det virkelig verdt å klage over?

Har du noen irriterende nattvaner?



2 kommentarer:

  1. Hehe, jeg klorte jo mitt eget kastemerke i panna. Nydelig! Hva kan ikke sminke fikse? ü

    SvarSlett
  2. Jeg klorer au i søvne:D Men bare på hendene da. Søvnlyder kan være litt søtt:)

    SvarSlett