torsdag 26. november 2009

O Jul Med Din Gave

Noe av det verste med juletiden er julegavene. Jeg er så dårlig på innkjøping av gaver at det er helt... det er rett og slett forferdelig! Personlige gaver? Pøh, hvorfor ikke gi den obligatoriske DVD-en? Mye enklere! Nei, jeg er virkelig ikke flink til å kjøpe gaver. Det blir fort upersonlig og kjedelig.

Derfor trenger jeg DIN hjelp. Jeg har ingen idé til hva jeg skal gi min kjære mamma til jul. En gang ga jeg henne et slikt fotmassasje-apparat, men det tror jeg hun aldri har brukt. Dessuten har jeg ikke så veldig mye penger, så det kan ikke være noe veldig glamorøst heller :/ Jeg tenker jeg må sette grensa på 400 kroner...

HJELP MEG! Hva gir du til din mamma i år?

7 kommentarer:

  1. Jeg gir mamma diverse kremer jeg. Vet hun ønsker seg det. :)

    SvarSlett
  2. Jeg gir mamma ingenting. For hun fortjener det rett og slett ikke...

    SvarSlett
  3. ^oj, harsh:S

    Tror jeg skal kjøpe ein slik en tennis-rekkert til henne.. =)

    SvarSlett
  4. På feelunique.com har de mange fine gavesett til kvinner i alle aldere. :) Kanskje de har noe der? Svigermor skal få seg digital fotoramme og gavekort på gullsmed.

    SvarSlett
  5. Tur til Danmark. Som du skal være med på? Ja.

    SvarSlett
  6. Det er ikke alltid lett!

    I år så gir jeg mamma en bok også kom jeg over et sett med julekaffe og brente mandler/tirmamisu sjokoladekuler til henne, er til å ha ved siden av kaffen :)

    SvarSlett