torsdag 17. september 2009

Shake that ass, or go to bed!

Blir litt lite innholdsrik blogging disse dagene. Sitter for det meste på skolen frem til klokken seks og syv, kommer hjem, spiser litt mat, og fortsetter på oppgavene. Prøver i hvert fall, frem til konsentrasjonen flyter over til noe helt annet, noe helt urelevant.

Nå skal jeg tvinge meg selv i seng. Klokken nærmer seg halv ett, og jeg skal tidlig opp i morgen. Her er i hvert fall en sang jeg vil anbefale alle dere som liker å riste litt på rumpa si, enten de er på byen eller står foran baderomsbadet og sminker seg (kremt kremt).

Eva Simons - Silly Boy

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Sangen er kul den, men syns dama er litt Lady Gaga med de antrekka... Hmm...

    SvarSlett
  3. Til mitt forsvar, så likte jeg sangen FØR jeg så videon!!!!!!!!!!!

    SvarSlett