tirsdag 29. september 2009

Raindrops on a clear, blue sky.

I dag var jeg på utdanningsmessen til GoStudy; de som har ansvaret for at vi som går på Norges Kreative Fagskole får ræva vår i gir og tar et studieår i utlandet. Jeg snakket med en hyggelig dame som jobber på den skolen jeg vil gå på, og lærte egentlig ingenting jeg ikke visste fra før av. Så turen inn til Oslo i dag var egentlig helt unyttig. Gleder meg i hvert fall, og det fikk meg ut av døra. Jeg glemte selvfølgelig å ta bilder, men det tar dere vel om en selvfølge nå?

Været har vært strålende. Sola har stått høyt på himmelen, og det har ikke vært en sky å se. Det er iskaldt. ISKALDT. Det er nesten sånn at jeg ikke gleder meg til vinteren lenger. Så kaldt er det. Men bare nesten. Jeg gleder meg masse til vinteren enda, men jeg har en følelse at det ikke tar lang tid før jeg lengter etter sommeren igjen. En god regnskur eller to hadde ikke gjort noe da, siden jeg elsker regn!


Bildet er lånt herfra.

2 kommentarer:

  1. Så dumt at du ikke lærte noe mer da.. Dårlig med informasjon. :S

    Regner her også.. Usj.

    SvarSlett
  2. Veldig flott at jeg glemte å dra da! :) Ja, bokstaveligtalt GLEMTE det! Hehe - fort gjort! :)

    SvarSlett