torsdag 17. september 2009

Lei og lei og lei

Mens alle andre er ute og drikker (virker det som), sitter jeg hjemme og jobber med skolearbeid. Ikke at jeg hadde hatt pengene til det uansett, eller ork (med tanke på at vi starter klokken 0815 i morgen så blir det spennende å se hvor mange som dukker opp). Men kjedelig er det da, å alltid komme på skolen og høre om hvor "syyykt moro" det var dagen i forveien. Greit nok at jeg ikke er en stor fester, men å aldri ha penger til å være med på noen ting, det er kjedelig.

Jeg må også si at jeg er driiitlei av å ikke ha noe kamera. Må jo være kjipt, ikke bare for meg, men for dere og. Så kjedelig a gitt, en blogg uten bilder av "eieren". Jeg må nesten bare ta det som det kommer! Her kommer hvert fall et flott bilde tatt på mac'en akkurat nå, av en veldig sliten og lei Carina:

Og veldig, veldig, veeeldig usminka og ufiksa!!!

3 kommentarer:

  1. Du får jobbe mer da vettu søta;)

    SvarSlett
  2. Sv: Ja jeg synes da at jeg er veldig flink til å kommentere tilbake ;)
    Er det noe jeg ikke er så er det overlegen. Verken på nett eller i virkeligheten!

    Bra at du prioriterer! ;P

    SvarSlett
  3. Kjipt å ikke ha penger til noe. Det skjønner jeg forferdelig godt. :S

    SvarSlett