fredag 25. september 2009

liar, liar, nickers on fire

Jeg sier det hver gang, og jeg holder det aldri, men jeg sier det igjen: jeg skal aldri drikke igjen! Var ute med ei venninne fra klassen i går, på skolebaren, og hadde det veldig gøy og alt var bare fryd og gammen. Våknet hjemme hos henne i dag med en helt forferdelig hodepine og en mage som ikke var helt fornøyd med meg. Eller omvendt.. For å gjøre en kort historie lang, var jeg dårlig i en lang evighet. Jobbe skulle jeg også, klokken tre, og jeg kan love deg, å stå bak en kasse og smile og være glad og fornøyd var det minste jeg ville i dag. Bare så det er sagt, så pleier jeg aldri å drikke om jeg vet jeg skal jobbe dagen etterpå, men herregud, jeg blir jo aldri fyllesjuk, og du vet, jeg skulle jo ikke drikke så mye. Så hvor var problemet? Veeel...

Uansett, jeg kom meg på jobb, og det var faktisk så stille i dag, at jeg fikk lov til å gå to timer før. Så jeg jobbet i et totalt antall av to timer. For å være ærlig var jeg ikke veldig vanskelig å be.

Jeg skal jobbe i morgen også, men resten av helgen skal jeg bare ta det med ro. Se en god film eller tre, lese en god bok eller to, spise litt god mat. Og alle drikkevarer som blir konsumert skal være alkoholfri!!!

SKÅL!

Nyttår 09

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar