tirsdag 29. september 2009

En sånn dag

I dag (i går) har vært en sånn dag. En sånn dag hvor ingenting er riktig, selv om ingenting er galt. En sånn dag hvor alt er dritt. Jeg føler meg dritt, jeg ser dritt ut, og alt er bare dritt. Jeg føler meg helt aleine, og at hele verden er i mot meg (noe den selvfølgelig er)... Nei, dagen i dag er ikke min dag.

Det bekymrer meg litt. Jeg har faktisk flere dårlige dager enn gode. Bekymrer meg kanskje ikke, men jeg begynner å legge merke til det. Jeg har ingen grunn til å føle meg aleine, jeg har ingen grunn til å føle at alt er dritt. Likevel så gjør jeg det.

Dagen min har ikke en gang vært så ille. Jeg var på forlagsmøte med gamle jobben (bokhandel), fikk masse gratis bøker og godt selskap. Vond mat, sant nok, men det var allerede en sånn dag lenge før jeg fikk maten servert...

Har du sånne dager? Ofte? Sjelden?
Eller er det bare meg?

2 kommentarer:

  1. Jeg har ofte slike dager selv. Det er liksom ingen spesifikk grunn til at dagen er dårlig.. den bare er den. :S

    Får håpe det ikke er vinterdepresjonen som er ute etter oss. :/

    ..Du er heldig som fikk masse bøker da. :)

    SvarSlett