onsdag 9. september 2009

Ah-ah-AHMAZING

Niende i niende i niende. Det er stort. 100 år til neste gang! Nok om det.

Konserten i går var FANTASTISK, Anathema skuffer virkelig aldri! Bortsett fra et par plagsomme fans som skrek og hoiet og dyttet (ikke meg heldigvis), var kvelden perfekt. Møtte et vennepar av meg (JA, jeg var tredjehjul i går), og vi sto ved et barbord i et hjørne under hele konserten. Det ble stappfullt etter hvert, men det gikk greit, vi hadde hjørnet vårt. Det var så bra, og skikkelig intimt. Kan ikke ha vært mer enn 500stk der.

Og vet du hva? Han ene i bandet, Danny, trasket rundt blant publikum i mellom oppvarmingsbandet og da Anathema gikk på scenen, og jeg fikk tatt bilde med han! Han var så hyggelig som bare det.

Føler meg som en fjortizz igjen, men konserten i går var bare helt rå. De ga virkelig alt, og energien var på topp hele tiden. Jeg har en følelse av at anmeldelsen jeg skal skrive som skoleoppgave blir veldig subjektiv. En anmeldelse skal selvfølgelig ha et snev av egne meninger, men jeg mener... notatblokka mi er full av hjerter <3 De var sykt bra!

Bilder kommer litt seinere, men jeg har liksom ingen, så jeg må mase litt på venninna mi først.


Ikke fra i går, men likevel, et bra eksempel på hvor bra de er live! De er faktisk bedre live enn det de er på innspilling.

2 kommentarer:

  1. Skal du på PT-konserten i oktober også? =)

    SvarSlett
  2. Har ikke billett, nei. Er litt usikker ennå, på om jeg har råd og/eller lyst... Du skal, har jeg fått med meg hehe :)

    SvarSlett