tirsdag 22. september 2009

My future is in thy hands

I dag kommer GoStudy til skolen for å snakke til oss som har planer om å dra til utlandet. Planen min så langt er å dra til Dublin, Irland. Er visst et kjempebra studentmiljø der, og jeg elsker det engelske språket. Jeg har vært der en gang før, og jeg forelsket meg i byen! Som mange vet, er også Dublin en forfatterby. Mange store forfattere kommer derifra, deriblant Jonathan Swift og Oscar Wilde. Kanskje jeg vil finne inspirasjonen min i Dublin?

Middagstid i Dublin, mai 2009:



 Skolen jeg kommer til å gå på, om jeg drar til Dublin:
Trykk på bildet, for å komme til skolens hjemmeside.

2 kommentarer:

  1. Så utrolig spennende! :) Jeg kunne tenkt meg utveksling selv, men høgskolen min har ingen gode løsninger for mitt studie.. Sverige og Danmark er liksom ikke så spesielt... :P

    Men jeg vil påstå at de snakker irsk i irland, ikke engelsk ;) hehe.. bare for å prike..

    SvarSlett