onsdag 16. september 2009

Baah.

Nå er jeg akkurat tilbake fra intervjuet jeg skulle gjøre, og det var kjempeskummelt. Tror du ikke det viste seg at fotografen jeg skulle intervjue, også hadde undervist visuell journalistikk i mange år? Han hadde en del feil å plukke på, kan man si. MEN; intervjuet ble mye bedre etter det, og jeg må innrømme at jeg lærte en ting eller tre. Så det var faktisk ikke så ille, likevel.

Nå trenger jeg bare å formulere det inn til et brukenes kulturintervju som jeg kan leve med, og få noen tilbakemeldinger på det. Når intervjudelen er over, er det jo faktisk bare skrivedelen igjen... Det er jo den som er vanskelig. Bortsett fra intervjudelen da...

3 kommentarer:

  1. Ah. Så nervepirrende. :P Får vondt i magen av å høre at du har intervjuet noen som har studert journalistikk. Huff..

    Du er rå altså. :)

    SvarSlett
  2. wow. så spennende da.. intervju er jo artig i seg selv, men å gjøre et sånt da:) good luck girl:)

    SvarSlett
  3. Shit, skummelt! : D Men på den andre siden var det bra at han kunne fra før av, så du forhåpentligvis kunne plukke opp noe.

    SV; Yeah we do! : D

    SvarSlett