onsdag 9. september 2009

All publicity is good publicity... eller?

Det er alltid koselig å bli lagt merke til hos det motsatte kjønn. Noen blikk her, og noen smil der, det kan gjøre mye for selvtilliten på en dårlig dag!

MEN; så finnes det også de helt ukjente mennene i gatene i Oslo, som glor på både det ene og det andre, og virkelig kler av deg med blikket. Jeg er helt med på at lufta er for alle og alt det der, men når eldre menn stirrer på meg frem til de runder et hjørne, da blir jeg litt klein. Jeg synes rett og slett det er litt ekkelt.

Et smil hadde vært mer enn nok, er du ikke enig?

Kanskje vi bare må begynne å stirre tilbake?

Beklager på mangelen av egne bilder, men kameraet mitt har klikket og vil ikke ta bilder. Frem til jeg får fikset det, eller lånt et kamera, må det nesten bare bli litt randomness. Om jeg er desperat, finner jeg kanskje noe blant bildene som ligger på macen allerede.

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig. Dårlig oppdragelse! (Selv om jeg sikkert ikke får like mange blikk som deg. ;-))
    Det er forskjell på et raskt og interessert blikk med et avvæpnende smil under, og et intenst stirre-blikk som brenner seg fast og gjør at det føles ubehagelig, at man blir "kledd av med blikket", som du skriver.

    Frk. U

    SvarSlett