lørdag 26. desember 2009

O Jul Med Din Glede . . .

Juletiden, som er så koselig. Er det ikke rart at det er så mange som blir ekstra deprimerte i juletidene? Kanskje ikke . . .

Disse dårlige dagene jeg skriver så sjeldent om, kommer oftere nå. For fem minutter siden satt jeg og gråt, uten å vite hvorfor. Jeg vet ikke hvorfor det startet, eller hvordan det skjedde, men plutselig satt jeg der med snørr på både nese og tastatur (heh, litt svart humor kan ikke skade).

Når jeg har slike øyeblikk, hvor jeg er lei meg uten å vite hvorfor, er liksom alt galt. Jeg klarer ikke å se mye positivt i noe egentlig. Det går som regel fort over, da, og jeg klarer å se de positive sidene på ting også. Heldigvis. Om jeg skulle gått rundt og bare hatt disse negative tankene flytende rundt, vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart meg.

Men ja, denne dagen har vært, og er, en dårlig dag, så nå tror jeg at jeg skal legge meg.

I morgen kommer fortellingen om Londonturen :)

Natta, alle søtinger. I morgen er jeg tilbake, i et litt bedre humør (satser vi på ;)

2 kommentarer:

  1. å nei :( not good! Vet hvordan du har det! *Stor god klem til deg!* feel better :)

    SvarSlett
  2. Så trist at alt er fælt! Jeg har jo klart å bli skikkelig forkjølet jeg da, men her i huset er det lite hensyn å ta. Blir dratt med hit og dit. Sånn er det å være hjemme hos mor og far. Ingen rom for å bestemme selv... blæh... blir sliten av så mye folk

    SvarSlett