torsdag 10. desember 2009

Da var det Obama-besøk, og hele byen stopper opp

Oslo er helt vilt i dag. Helikoptre opptar luften, og på bakken er det politimenn på hvert eneste hjørne. 80 prosent av de med gevær i hånda. Jeg er av den typen som blir nervøs når jeg går forbi en politimann. Jeg blir helt sikker på at jeg har gjort noe galt, og at den politimannen kommer til å finne det ut ved å se på meg. Du kan tenke deg hvor mye vrak det ble av meg da jeg måtte gå rundt halve Oslo for å komme meg til skolen, og møte på cirka fem hundre politimenn- og damer. MED gevær. Turte så vidt å ta opp mobiltelefonen fra lomma, i frykt for at de skulle tro det var en granat . . .

Er du i Oslo i dag? Jeg anbefaler deg å holde deg inne!

Forresten, fortsett gjerne å komme med forslag om tekster, i innlegget under. Så langt har jeg fått . . . to? :)

6 kommentarer:

  1. hahaha oh dear! Skulle likt å sett alt oppstyret rundt det selvom jeg syns det er litt vel mye rundt det..men sånn må det jo være!

    SvarSlett
  2. Jeg sitter inne i Oslo i dag. Helikopterne har gjort meg så forbanna at jeg ikke får til å skrive på ekssamen min. OKey da..litt min egen skyld også:P Men holder meg inne helt til sulten driver meg ut i verden:P

    SvarSlett
  3. Oslo tar jo helt av, og det irriterer meg litt! Skjønner jo selvfølgelig at sikkerheten må økes, men det har blitt litt ekstremt. Mye penger brukt på en mann som er her i 24 timer og nesten ikke deltar på noenting.. Uff, nå ble jeg negativ merket jeg :P

    Forresten, nå har jeg lagt til deg også på bloglovin', likte bloggen så godt :D

    SvarSlett
  4. Greit nok at jeg slipper stresset i Oslo, men den teite presidenten er tydeligvis verdt mye mer enn ALL normal TV. Heldigvis blir han jo bare en natt, så er han københavns problem!

    SvarSlett
  5. High five Carina!! For jeg er AKKURAT sånn selv!! Jeg må liksom tenke meg om: "Hmm...kan jeg muligens ha gjort noe ulovlig, som jeg kanskje bare ikke er klar over at er ulovlig???"

    SvarSlett