tirsdag 1. desember 2009

Sjø mapell Carina

Jeg hadde jo en spørsmålsrunde for en god stund siden, hvor jeg skulle lage en videoblogg med svarene en eller annen gang når jeg var alene hjemme. Vel, jeg er jo aldri alene hjemme, og eksamen nærmer seg med stormskritt. Derfor har jeg bestemt meg for å svare på spørsmålene deres med bokstaver, her på bloggen. Klare? Da kjører vi!

Hva er det flaueste du har opplevd?
Jeg er som regel flau jeg, så klarer ikke å peke ut noe spesielt...

Hva tror du på?
Jeg tror på kjærlighet!

Hvilket kamera bruker du?
Canon EOS 450D (men det er ikke mitt da, jeg låner av min kjære).

Guttevenner eller jentevenner?
Jeg tror guttevenner er lettere å ha med å gjøre, men jeg har flest jentevenner, og jeg ville ikke byttet ut verken dem eller dramaet som følger med ;P

Hvis du kunne velge mellom å være Michelle Obama, Angelina Jolie eller Oprah for en dag, hvem ville du valgt? Og hvorfor?
Jeg ville vært Oprah, fordi hun har så utrolig mye makt, og jeg tror at jeg som henne for en dag, virkelig kunne gjort en forskjell for noen!

Neiiida, jeg ville selvfølgelig vært Angelina Jolie, så jeg kunne funnet ut hvordan det er å være så vakker.

Favorittmat?
Taco <3

Beste årstid?
Sommer/Vinter (om sommeren drømmer jeg om snø, og om vinteren drømmer jeg om sol og strender).

Beste brus?
Pepsi Max - no doubt!!

Hva er yndlingsfilmen din?
Uff, jeg klarer ikke velge. Ser på så utrolig mye film. Om jeg skal velge en jeg nylig har sett må det være Nick & Norah's Infinite Playlist.

Hva er yndlingssangen din?
Akkurat nå er det Paolo Nutinis Pencil Full of Lead.

Hvilket land vil du helst reise til/liker du best?
Jeg vil veldig gjerne reise til Italia og Frankrike, hvor jeg ikke har vært ennå, men det stedet jeg liker best så langt er Storbritannia (både London og Dublin er love).

Hvor ser du deg selv om 10 år?
Om ti år håper jeg at jeg har barn, at jeg jobber med noe innen bokbransjen, og GJERNE har en bok eller to utgitt :) Om jeg får velge vil jeg helst være lykkelig også da!!!

Hvilke type bøker liker du?
Jeg leser veldig mye, og kan egentlig lese det meste, men i det siste har det gått mye i krim og spenning!

Hvem er din yndlingsforfatter?
J.K. Rowling og Khaled Hosseini!

Hva er din hobby?
Det er jo skriving det da, og blogging :) Skulle gjerne kalt synginga mi en hobby, men det teller vel ikke når det kun skjer foran speilet??

Gleder du deg til jul?
Storgleder meg til jul :D

Din verste vane?
Snorkinga mi :P

Beskriv deg selv med 3 ord?
Snill, usikker (...og for å komme på et tredje bruker jeg cirka åtte minutter...) og klumsete :P

Hva vil du si er dine beste egenskaper?
Jeg er snill, en god lytter (når det trengs), skriving er vel en egenskap? :P

Og verste?
Jeg er veldig masete til tider, tar ting alt for personlig, og kan kanskje ha litt vanskelig for å glemme ting som har skjedd i fortida :/ Ikke noe jeg er stolt over, men en må jo være ærlig!

Hvilken type blogger leser du? Hva synes du en bra blogg bør inneholde? :)
Jeg liker det når blogger inneholder alt fra personlige innlegg til anmeldelser av alt mulig etc. Slike "i går drakk jeg ti liter vodka, i dag vasket jeg tøy, og i morgen skal jeg gå en tur. Hva skal du?" er ikke noe for meg. Kjedelig! Nei, de som tør å skrive litt personlig, det er de bloggene jeg ender opp med å lese igjen og igjen :)

Du kan redde én CD fra platesamlingen. Hvilken? Og hvilken CD er du flau over å eie? ;)
Jeg ville reddet Paolo Nutinis Sunny Side Up. Og den CD-en jeg er mest flau over på være Lindsay Lohans Speak. Men det som er virkelig ille er at jeg faktisk hører på den en gang i blant...

Done & done!


7 kommentarer:

  1. haha, jeg er flau over å si det, men jeg hørte faktisk på lindsay for noen år tilbake selv ;p

    SvarSlett
  2. Herlig bilde :D

    Gøy å lese, elsker også Pepsi Max! <3

    SvarSlett
  3. SV: Ja det er jo den beste serien noensinne :) + noen til da :P
    Gode svar :)

    SvarSlett
  4. Likte svaret ditt på hvor du ser deg selv om 10 år. Ganske likt min drøm for fremtiden. :) Vi er like vi Carina. :D

    SV: Kort og en lang er et kortspill. Jeg & Magnus er hekta. :) Hehe.

    SvarSlett
  5. Jeg liker også J.K Rowling og Pepsi Max. Superb!

    SvarSlett
  6. haha, jeg eer så enig! pepsi max! Cola funker det også, da .. Men pepsi max dagen-der-på .. Simply the best ..

    SvarSlett
  7. Carina! Du er søt og veldig morsom! Savnerrræ! :)

    Vilde from Gardvord

    SvarSlett