onsdag 23. desember 2009

Hooney, I'm hoooome :)

Da er jeg tilbake fra London!!! Turen var kjempefin, men det er deilig å komme hjem og kunne feire jul. En lite snev av et sekund der, var vi redde vi ikke ville komme oss hjem. Været var helt forferdelig på mandagen, og mange som skulle ha dratt hjem da, måtte dra på tirsdagsflyet, sammen med oss andre som skulle hjem tirsdag. Jeg har masse å fortelle, men jeg må forte meg å få på meg trynet nå, for jeg skal på grøtspising med jentene mine.

Jeg må også bare få fortelle at jeg kom hjem til verdens flotteste overraskelse. Lille frøken Speilvendt hadde meg med i kalenderen sin, og lagde denne fineste, fine tegningen til meg! Ta en titt på bloggen hennes, den er en av mine favoritter!


3 kommentarer:

  1. Godt å ha deg tilbake Carina! :D

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem! :D bra dere kom dere hjem :)

    nyydelig tegning!

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem! gleder meg til å høre mer om turen din. God jul!

    SvarSlett