tirsdag 8. desember 2009

I'm in love...

... med den nye Monki-butikken i Bogstadveien i Oslo. Jeg hadde hørt mange forskjellige meninger om denne rare butikken, og bestemte meg for at jeg måtte ta meg en tur, og lage meg en egen mening. Jeg elsket den. Jeg likte hvordan butikken så ut, jeg likte to tredjedeler av klærne (var mye mindre pent der også), og jeg likte prisene. Nå er jo jeg blakk, men Monki kommer absolutt til å få mer besøk av meg i fremtiden.

Noen fristende godsaker jeg fant på hjemmesiden:



Har du vært innom Monki – butikken eller nettsiden? Jeg vet det er mange ulike meninger om denne butikken, men jeg elsket den!

8 kommentarer:

  1. Oi. Jeg elsket de plaggene du har lagt ut her i alle fall. Helt min type klesstil!! :)

    SV: Hihi jeg vet ikke hvorfor det heter colakaker egentlig. Det finnes jo ikke et snev av cola i dem! ;) Kanskje det er pga at det er så mye sukker i de.. Skikkelige kaloribomber, men driiitgode. :) Søk det opp på google. ;)

    SvarSlett
  2. Av det lille jeg har sett synes jeg noen er veldig søte fordi de er litt smårare, som den øverst til venstre, mens andre blir bare litt for sære for meg =)

    SvarSlett
  3. Åh! Tror jeg må ta meg en tur innom i neste uke! ♡

    SvarSlett
  4. De plaggene likte jeg veldig godt! Så desverre ikke så altfor mye fint sist gang jeg var der men skal nok få tatt turen dit igjen for å få en bedre mening!

    SvarSlett
  5. Jeg var der for en to ukers tid siden. Masse bra! Også er det litt særere enn H&M, det er gøy! :)

    SvarSlett
  6. Haha, jeg prøvde å finne den dagen etter åpningen, men ga opp. Liker klærne altfor mye! Og jeg fikk lønning i dag!!

    SvarSlett
  7. Jeg har enda ikke fått vært der. Tror ikke jeg burde gå dit heller. Men kanskje jeg skal ta meg en pasue fra skrivinga...hmmm:P

    SvarSlett
  8. Jeg hadde nesten glemt at jeg hadde bestemt meg for å gå berserk i den butikken!!! Will be doin' it very soon, I promise!!

    SvarSlett