mandag 11. januar 2010

I ♡ some things

Etter oppfordring fra Ulrikke (Ask for Answers) i dette innlegget, skal jeg nå liste opp ting som gjør meg glad. Jeg prøvde å tenke på ting som gjorde meg glad da jeg leste innlegget, og det var faktisk vanskelig. Derfor utfordrer jeg nå meg selv, uten å ha kommet på noe som gjør meg glad på forhånd, til å skrive en liste over ting som gjør meg glad . . . Ja, skal vi bare komme i gang da?

♡ Varm Earl Grey-te, med melk!
♡ Å ligge i armkroken til kjekken.
♡ Spise taco (eller lasagne) med gode venninner.
♡ Å se en virkelig god film, og kunne diskutere den med noen.
♡ Shoppe, uten å ha dårlig samvittighet fordi jeg egentlig ikke har penger.
♡ Jeg blir kjempeglad når jeg finner en ny, fin sang jeg kan ha dilla på. Det er ikke ofte, men noen ganger hører jeg en sang som virkelig setter seg. Love it!
♡ Å sitte i en park, med et pledd og en god bok, eller notatboka mi. Dette er ikke noe jeg gjør ofte, men noe jeg forhåpentligvis kommer til å gjøre oftere i fremtiden!

Hmm, jeg kom da på en del? Føler at listen min ble litt tåpelig, men det får den bare være. Dette er ting som gjør meg glad, og selv om det kanskje ikke er store greiene, så er det mine greier. Hva med deg? Tar du utfordringen?

En sang som aldri skuffer, når jeg trenger en oppkvikker:

2 kommentarer:

  1. Listen din var søt :) Tror dessverre at jeg må stå over utfordringen. Er redd denne uken blir kaos. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Den var vel ikke tåpelig. Slike ting gjør jo en person glad. Synes det var en toppers liste jeg vennen! Jeg skal definitivt ta utfordringen!

    SvarSlett