søndag 17. januar 2010

"Possibility" Lykke Li

Før jul mottok jeg et "betinget" opptak fra Griffith College i Dublin. Det vil si at så lenge jeg får en C i snitt, er jeg inne. Da kan ikke de si at jeg ikke får begynne på skolen. Det koster meg 300 euro å takke ja på dette betingede tilbudet. Pengene er betalt, kontrakten er signert. Det eneste som gjenstår nå er å sende inn kontrakten, og få en C i snitt. Det skal jeg klare!

For å si det sånn, jeg må klare det. Jeg er dritt lei av å bo hjemme! Det får dere vite mer om senere. Nå tror jeg FAKTISK at jeg skal sette meg ned og skrive litt på den fantastiske historien som jeg akkurat kom på at jeg aldri har fortalt dere om. Det får også komme senere.

Håper dere har en strålende fin lørdagskveld/søndagsmorgen, alle søte :)

photodiarist

4 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du klarer det! Blir nok deilig å komme seg litt vekk ja!

    SvarSlett
  2. Jeg har tro på at du klarer det jeg. :D

    SvarSlett
  3. Jeg er helt sikker på at det er noe du klarer helt fint. Du er jo en dyktig skribent. Jeg har troen!

    SvarSlett