mandag 5. oktober 2009

#)=#($)/)"P=!**@#2

Herregud, herregud, herregud. Nå har jeg tatt meg vann over hodet. Jeg har jo denne økonomi-oppgaven som skal leveres i morgen, og enda har jeg ingen kilder. Ekspertkilder altså. Noen som jobber med økonomi innen det temaet jeg skriver om. Ennå har jeg ikke fått tak i noen. Jeg har til og med byttet tema på saken for at det skulle bli lettere å få tak i kilder. Men neida, så langt har alle jeg har ringt ikke villet si noe, fordi jeg er student. Ååå, blir så irritert, og frustrert, og stressa.

Når økonomi-oppgaven er unnagjort skal jeg sette av litt mer til å skrive litt bedre innlegg, men akkurat nå klarer jeg ingenting...

Alt går til helvete.

Uff, I could really need som encouragement right about now C")

1 kommentar:

  1. Vet du hva du gjør når du har tråkka i salaten? Da er det bare en utvei Carina, det er å ta seg en dram.

    SvarSlett