søndag 11. oktober 2009

It's a sad days work

Det er noen travle dager om dagen. Fredag jobbet jeg, i dag (lørdag) jobbet jeg, i morgen jobber jeg, og mandag og tirsdag jobber jeg. Tirsdag og onsdag har jeg skole, og onsdag kveld bærer NSB meg til Trondheim og gubben min <3 Gleder meg sykt til det, og ikke bare fordi jeg endelig kan sove lenge om morgenen!

I dag var siste åpningsdag på jobben, H&M Bogstadveien 4. Kjempetrist! Vi jobbet som vanlig til klokken seks, og etter det pakket vi varer til klokken halv åtte. Så dro vi på middag på en Tapas-restaurant! Det var utrolig hyggelig, og den søte butikksjefen vår, Trude, hadde laget personlige kort til hver og en av oss, med et "brev" på innsiden + bilder og alt. Utrolig hvor mye hun husker om hver og en av oss! Det gjorde det bare så mye tristere, for jeg vet det skal mye til for å finne en så hyggelig sjef som henne. Men ja, frem til tirsdag skal vi pakke varer og hele butikken vil være tom i løpet av onsdagen. Blir så utrolig rart å ikke dra på jobb noe mer...

Jaja. Da håper jeg dere har meg unnskyldt om dere ikke hører så mye fra meg. Må gi mitt beste på jobben disse siste dagene!

3 kommentarer:

  1. åh så kjipt! Jeg sluttet jo i jobben min når jeg skulle flytte, å gikk med klomp i magen de siste dagene.

    SvarSlett
  2. ååå?? skal butikken flytte eller skal den legges ned? i så fall hvorfor?

    SvarSlett
  3. Aaah, huff.. Mye jobbing da ja! Du må ha lykke til. Pendler du oslo - trondheim for å treffe kjærest? Det gjorde jeg når jeg studerte i Trondheim også. Vi studerte i hver vår by :/

    SvarSlett