fredag 30. april 2010

♡♡♡

De våte sokkene mine er nesten helt av nå, de henger bare litt fast i stortåa enda. Jeg tenkte derfor at jeg kunne skrive opp noen positive ting som kanskje vil få de våte sokkene til å gi slipp for denne gang:

♡ Alle dere snilleste, søteste menneskene som legger igjen så ufattelig søte og hjelpende kommentarer. Jeg tror deres støtte i mitt forrige innlegg er en av hovedgrunnene til at humøret igjen begynner å stige! Hva skulle jeg gjort uten dere? <3 Takk for alle klemmene!!!

♡ Alle leserne mine, også de som ikke legger igjen kommentarer. Å se at at statistikken stiger og at flere og flere velger å legge meg til å bloglovin' er en større selvtillitsboost enn dere aner. Legg gjerne igjen en beskjed i kommentarfeltet om du ikke pleier å kommentere, jeg er nysgjerrig på hvem du er :)

♡ Sol! Ikke bare har sola begynt å dukke opp i ny og ne, men fordi jeg vant solkort hos den nydeligste Martine har jeg også hatt mulighet til å ta noen "sessions" i solarium. Ikke bare er jeg blitt brun, men de UV-strålene (D-vitaminene) gjorde meg virkelig godt!

♡ Gode venner som leser bloggen min og tar litt ekstra godt vare på meg når jeg har det tøft <3

Nå må jeg løpe. Skolebenken venter. Vi snakkes <3

16 kommentarer:

  1. Så godt å høre! Utrolig hva snille lesere og litt sol kan gjøre;)

    Håper du får en flott helg!!

    SvarSlett
  2. Wee! Så kjekt å høyra at dei nesten våte sokkane er av :) Og no er det jo vår, og det i seg sjølv fungerer rimelig greit til sokketørk :)

    Svar:
    Det er enkelt som berre det. Du kjøper pizza margarita på rimi/ica maxi (eller sikkert nokre andre butikkar i same kjede), og så kjøper du ein pakke pepperoni som du strør over. Skal du skeia litt ut kan du alltids supplera med ekstra ost og ananas.

    Eller så kan du berre passa på å stikka innom meg neste gong eg har det på menyen (det skjer sirka 5 dagar i veka, burde ikkje vera så vanskeleg).

    SvarSlett
  3. Oi. Her snakker me avhandling i kommentarfeltet, gitt^^

    SvarSlett
  4. Så flott å høre!! Ha en fin helg søte!

    SvarSlett
  5. God helg, søta. Liker bloggen din og har deg såklart på Bloglovin ;)

    Hilsen Nina.

    SvarSlett
  6. Hei! Husker ikke helt hvor jeg kom over blooggen din, men jeg er glad for at jeg fant den! : )

    SvarSlett
  7. Godt å høre du er på vei opp igjen! Me happy!

    SvarSlett
  8. aw, glad du føler deg bedre!!!
    xxx

    SvarSlett
  9. Nå ble jeg glad! Takk for at du er du! <3

    SvarSlett
  10. Søtis! Så utrolig bra at ting går bedre! Godt å høre :D

    SvarSlett
  11. Det er godt å høre!! :) så utrolig fin du var på håret da, skikkelig stilig!

    SvarSlett
  12. Gode venner er gull! Godt å høre at sokkene er på vei av! Ingenting er som å løpe barbeint og fritt! :)

    SvarSlett
  13. bra at det begynner å gå bedre! sol hjelper virkelig på humøret :)

    SvarSlett
  14. Jeg lurer litt på om de våte sokkene du har, om jeg har fått dem. Sliter veldig med motivasjon, glede og humøret. Uff, syns det er slitsomt! :/

    Sv: Ja, alltid godt med en FÆST ;)

    SvarSlett
  15. Yey! :) Så fint å høre at litt sol på kroppen hjelper :) Har faktisk ikke tatt et minutt sol etter at jeg fikk de jeg, hehe nesten for dårlig når jeg har så mange tusen solminutter liggende da! Kanskje jeg skal ta en timinutters i morgen, det holder for min gjennomsiktige hud! ;)

    Også må jeg dele ut flere til snille lesere! :)

    SvarSlett
  16. ILU <3 Godt å høre at det er bedre med deg nå. Bort med de våte sokkene!! Nå er det snart sommer, så da man man gå barbeint ^^, <3

    SvarSlett