mandag 15. mars 2010

Drar for å gjøre Berlin utrygt

Ja, dere. I dag drar jeg til Berlin. Om ikke veldig mange timene trasker jeg ut utgangsdøra, og den kommer jeg ikke til å se igjen før til neste mandag. Så lenge ikke de andre i klassen mobber meg så mye at jeg ikke orker å være der lenger da, og drar hjem. Klassetur er tingen. Jeg har vært i Berlin én gang før, men det var bare en dag. Derfor gleder jeg meg. Berlin er en utrolig kunstnerisk by, med mye kreativt liv. Og utelivet er visst det beste i hele Europa. Det sier jo litt. Om de slår Oslo, så må det jo være bra... Ikke at jeg bryr meg om slike ting da... Jeg regner med at sarkasmen er til å ta og føle på!

Vi har internett på hotellet, og jeg tar med meg mac-en, så jeg skal jo prøve å oppdatere dere på den spennende hverdagen jeg nå har i vente. Så da er dere forberedt - den neste uken vil det nok kun bli reisedagbok her på bloggen. Vi kommer til å være opptatte mesteparten av tiden. Hver dag er det opplegg, utenom på lørdagen og søndagen tror jeg. Jeg lover også at jeg skal være flink bloggpike og ta en masse bilder, for én gangs skyld (men dere kjenner meg såpass nå, at dere får ta det med en klype salt).

Det sakal også sies at klokken nærmer seg midnatt, og jeg er ikke halvferdig pakket. Med dette avslutter jeg dette innlegget, og legger igjen en aura av beautyness. Og bilder av Berlin da:





Alle bildene kommer fra denne nettsiden.

Desverre er det ikke meldt fantastisk vær, men det får gå.

9 kommentarer:

  1. God tur!! Kos deg masse:)

    SvarSlett
  2. åh GØY! kos deg masse, og blogg masse.

    SvarSlett
  3. Så gøy, kos deg masse!!! Berlin er kjempe fint. Var der i sommer og vil bare tilbake :-)

    Sv: Selvfølgelig, men jeg skal ikke si det til noen. Hemmeligheten blir hos meg! :-)

    SvarSlett
  4. Så gøy!! Håper du får det moro med de andre i klassen. Jeg har bare kjørt gjennom Berlin én gang så det er ikke mye å skryte over hehe. men jo, TA BILDER PLEASE! :D kos deg!

    SvarSlett
  5. Noe du MÅ gjøre er å: traske rundt etter noen som har veldig hastverk med å finne Hard Rock Café.
    Spesielt rundt tilfeldige kjøpesentre og i motsatt retning av Hard Rock.
    Dette er obligatorisk. Har du ikke vondt i føttene etter en dag i Berlin telles ikke den dagen :P

    Oh, Dunkin Donuts er også obligatorisk ;)

    SvarSlett
  6. Åååh, håper du får en kjempefin tur! :D kos deg masse.
    Man trenger ikke fint vær når det finnes kjøpesenter som KaDeWe! Fordyp deg der du, litt for meg å ;P

    SvarSlett