mandag 14. juni 2010

Super-Cali-Fragil-Istic-Espi-Ali-Docious

Folkens, vet dere hva, eller? Jeg har kjøpt meg et eget domene. Ja, det stemmer, et eget domene. Nå jeg har jeg jo mast om det i en evighet, så det var kanskje på tide. Så ja, i en halv evighet har jeg lekt meg med koder, design og stylesheet og endelig, endelig, er den ferdig. Det eneste negative jeg ser med å bytte bloggplattform er at jeg mister alle følgerne mine, som jeg er så veldig glad i. Så hver så snill, legg til den nye bloggen min ♡

Jeg tok rådet deres også, og beholdt navnet The Late Parade. Så, trykk på bilder under, og kom inn på min nye hjemmeside: http://thelateparade.net.

8 kommentarer:

  1. lagt deg til.. men du kan be bloglovin overføre følgerne dine !:)

    SvarSlett
  2. grattis frøken! Du er plantet med begge beina i min bloglovin verden :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med eget domene:) Siden din blir bare bedre og bedre:) Blir spennende å følge deg når du flytter til Dublin også:)

    SvarSlett
  4. Legger deg til på Bloglovin jeg søta <3

    SV: Jeg må nok ta en titt :)

    SvarSlett
  5. SV: Ja det er det som ødelegger for så mange.. At man er skolelei assa. Synd, men sånn er det jo.. Var ganske så skolelei selv desverre!

    SvarSlett
  6. Jeg vil og ha eget domene! Jeg vet bare ikke hva ennå, for det jeg helst vil ha, er allerede tatt.

    SvarSlett