lørdag 5. juni 2010

honey, you're too cool for school

Du har kanskje merket det. Innleggene er ikke så morsomme som før, de er ikke så interessante som de en gang var, ikke like spennende som tidligere. Eller kanskje du ikke har lagt merke til det, men det har jeg. Det er skolen sin skyld. De forventer at jeg skal bruke all tiden min på skole, og jeg blir stressa og klarer ikke å gjøre verken skolearbeid eller noe som helst annet. Jeg unnskylder ikke den dårlige bloggeren som jeg har vært, men jeg kommer med lovord om en bedre og flinkere Carina. Snart.

I går leverte jeg to hjemmeeksamener: mappeeksamen og avsluttende prosjektarbeid. En time senere fikk jeg utlevert en ny hjemmeeksamen som skal leveres fredag om en uke. Så du skjønner, bloggen blir litt nedprioritert om dagen!

Uansett. Som sagt, ingen unnskyldning, men et løfte :)

Kjedelig med eksamen, når alt jeg vil gjøre er å ligge ute i sola:

15 kommentarer:

  1. Jeg skjønner deg godt, har det sånn selv frem til 18. juni...

    SvarSlett
  2. NYTT DESIGN! woho og ikke skriv stygt om NKF, jeg blir redd! vil ikke jobbe mye :(

    SvarSlett
  3. Jeg har full forståelse for at bloggen blir nedprioritert da! Skole er faktisk viktigst, dessverre! hehe. ahh så stilig design du har fått :D

    SvarSlett
  4. Det er ganske forståelig altså :D Merkes på bloglovin' at det er og har vært eksamenstid for mange, haha!

    Svar: Oh looord, så masse malibu jeg skal kjøpe! Haha! :D

    SvarSlett
  5. lykke til med hjemmeeksamen :)
    liker det nye designet ditt!

    SvarSlett
  6. Det er helt lov å nedprioritere litt innimellom:) Hørtes ut som et veeeldig heftig eksamensopplegg!

    Stilig design du har fått deg:)

    SvarSlett
  7. Hei =P

    Takk for kommentaren på mobilinnlegge mitt =P

    SvarSlett
  8. Designet er helrig! Minner meg om.... frukt og disco og søte drinker <3

    Skolen har så mange rare meninger og holdninger og forventinger... På vgs nå har jeg to uker uten NOE å gjøre, muntlige eksamen er ikke før 16-18 juni. Great. :p Men, de tar fremdeles fravær!

    Ikke stress for mye, stress er ikke sunt <3

    SvarSlett
  9. Skjønner..er det samme her:/ dumme nkf.

    SvarSlett
  10. Full forståelse! :D Lykke til med innspurten!! :D

    SvarSlett
  11. Awsome design :D jeg likære!
    Eksamen er bæsj, men bare man kommer seg igjennom det er det lys på andre siden ;)
    Masse lykke til, Carina :D

    SvarSlett
  12. Haha, jeg har merket :P Meeen, jeg har holdt det for meg selv. Men, når man har annet å gjøre enn å blogge så jobber man som regel, er ute å sola eller leser på eksamen (for enkelte)! Lykke til!

    SvarSlett
  13. Uff, åsså så seint å holde på med eksamen! Men ser lett at bloggen blir nedprioritert da :)

    SvarSlett
  14. Flinkis! <3 Stolt av deg!

    SvarSlett
  15. Snart er det over:) SÅ fin bloggen din har blitt :)

    SvarSlett